zondag 4 februari 2024 om 09:30

Themazondag Liudgerkerk Niekerk
Voorganger(s): Ds. Toos Wolters

Vandaag is er om 9.30 uur de jaarlijkse Themadienst in de Liudgerkerk in Niekerk.
Ds. Toos Wolters gaat voor in deze dienst.
Het thema is: 'GA!'

Vanaf september 2023 is het jaarthema van de Protestantse Kerk 'Ga mee! Samen getuigen van geloof, hoop en liefde'. Het septembernummer van de 'Open Deur' sluit daarbij aan met het themanummer 'Ga'. Wat denkt u bij dat woord op de voorkant van het blad? Kunt u het gelijk op uzelf betrekken? Klinkt het voor u als een bevel, een opdracht of een bemoediging? Een mooi thema om over in gesprek te gaan!

Meer informatie over de workshops waar u voor kunt kiezen volgt. Deze zullen worden aangeboden na afloop van de dienst en de koffie/thee.

Elke eerste zondagochtend van de maand na de dienst zijn er collectemunten verkrijgbaar in 'Ons Centrum' of in 'De Zaaier'. Contactpersonen: Jakob en Thea Koning, Smidshornerweg 16, 0594-504471.

U/jij kunt de dienst ook thuis live meevieren via www.kerkdienstgemist.nl.
Dit kan ook op een later tijdstip.