Vacature kerkelijk werker 0,4 fte Vacature kerkelijk werker 0,4 fte
PG Niekerk-Oldekerk-Faan-Enumatil

Wij zijn een protestantse dorpsgemeente met circa 1.200 gemeenteleden in het mooie Westerkwartier ten westen van Groningen. Vanuit de huidige ontwikkelingen en met het oog op de toekomst zijn wij ons bewust van wat het betekent om in deze tijd gemeente van Jezus Christus te zijn. Daarom zijn wij op zoek naar een kerkelijk werker, die zich betrokken weet bij de ontwikkelingen in kerk en bijzondere aandacht wil geven aan kinderen, jongeren en hun ouders binnen onze gemeente.

Wie zoeken wij
Een enthousiaste
Kerkelijk werker m/v (0,4 fte)

die midden in de gemeente staat. Je bent enthousiast, charismatisch, open en weet onze jongeren te boeien en te binden. Je bent in staat om ‘out-of-the-box’ te denken en wil met ons wegen bewandelen om aan een levendige geloofsgemeenschap te werken. Je bent in staat relaties op te bouwen en mensen met elkaar te verbinden binnen de gehele dorpsgemeenschap. Vooral het omgaan met de jeugd en jonge gezinnen maakt jou enthousiast. Je kunt omgaan met een grote verscheidenheid aan geloofsbeleving.

Verdere eisen:
  • Je bent in het bezit van een HBO-opleiding kerkelijk werker met preekconsent.
  • Je hebt enige jaren relevante ervaring.
  • Je hebt geen “8 tot 5 mentaliteit”.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.
  • Digitale vaardigheid is een pré.

Wat bieden wij
  • Een warme geloofsgemeenschap met een predikant die met jou wil samenwerken.
  • Veel verschillende activiteiten, die naast de reguliere kerkdiensten worden georganiseerd.
  • Gemeenteleden en een Kerkenraad, die openstaan voor veranderingen en nieuwe vormen van het beleven en delen van het geloof verwelkomen.
  • Een dienstverband van 16 uur voor een periode van 1 jaar(met de intentie dit met nog een jaar te verlengen).
  • Salaris conform de geldende cao.

Wat is onze visie
Samen kleur geven aan geloof en leven.
Reageren
Wij zien je reactie graag tegemoet voor 10 augustus 2018.
Je kunt jouw reactie met C.V. mailen naar f2ho-g.been@hetnet.nl .

Voor meer informatie:
  • Kijk op www.pkn-nof.nl
  • Vraag de profielschets en informatiegids van onze gemeente aan
via f2ho-g.been@hetnet.nl
  • Bel met Obbo Been, voorzitter sollicitatiecommissie: 0594-507911 of 06-82367577